Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Panorama Raciborza, akwaforta, F. B. Werner XVIII w.

Zesłanie Św. Ducha, fresk, XVII w.

Dominikanki raciborskie, fresk, XVII w.

Muzeum wychodzi

Cykl działań otwierających partnerskie placówki na nowe wyzwania.

Celem projektu, jak sama nazwa projektu wskazuje, jest wyjście muzeum na zewnątrz, poza mury, w przestrzenie publiczne i zachęcenie tym samym Czechów do odwiedzania Muzeum w Raciborzu i Polaków do odwiedzania Muzeum w Ostrawie. Przyczyni się do tego zrealizowany w ramach projektu film dwujęzyczny o raciborskim muzeum wyświetlany w CZ, wspólny spot reklamowy prezentujący oba muzea, wspólne wystawy czasowe prezentujące plansze na stojakach z najciekawszymi eksponatami w PL i CZ. Celem
projektu jest także przeszkolenie kadr obu muzeów w zakresie efektywnych kampanii w mediach społecznościowych, a także tworzenia wartościowych treści internetowych. Kolejnym celem projektu jest wykorzystanie zdobytej wiedzy w czasie szkoleń i stworzenie kampanii promujących oba obiekty w mediach na polskiej, jak i na czeskiej stronie granicy. Wszystkie te działania przyczynią się do realizacji głównego celu projektu, jakim jest zwiększenie odwiedzalności Muzeum w Raciborzu przez Czechów a także odwiedzalności Muzeum w Ostrawie przez Polaków. Wszystkie cele wpisują się bezpośrednio w cele osi priorytetowej nr 2.
Budżet całkowity projektu: 35 156,35 EUR. 
Dofinansowanie z EFRR: 29 882,89 EUR.

Autor: Muzeum w Raciborzu